ساختمانها و شهرها برای تغییر آب و هوا ، بینش های بی نظیری را در مورد چگونگی محافظت از ساختمان ها ، شهرها ، زیر ساخت ها و شیوه های زندگی در برابر خطرات مرتبط با هوای شدید و اجتماعی ، اقتصادی و انرژی مرتبط ارائه می دهد. مناسبت ها.سه فصل جدید شواهدی مبنی بر تشدید نرخ تغییرات محیطی ارائه می دهد. نویسندگان فوریت های فزاینده برای پاسخ های کاهش و انطباق را که با چالش های ناشی از آن سر و کار دارند بررسی می کنند.

  • اطلاعات نظری در کنار رهنمودهای طراحی عملی قرار دارد ، بنابراین معماران ، طراحان و برنامه ریزان نه تنها می توانند به روشنی ببینند با چه مشکلی روبرو هستند بلکه راه حل های مورد نیاز خود را نیز پیدا می کنند تا پاسخگوی نیازهای منبع تغذیه و آب باشند.
  • به منظور ارائه راه حل های طراحی ، از مصالح ، ساختارها ، مسائل مربوط به سایت و برنامه ریزی استفاده می کند.
  • رویدادهای اخیر آب و هوایی در ایالات متحده و انگلیس را بررسی می کند و می بیند که چگونه معماری در جلوگیری از خسارت در ساختمان موفق بوده یا نه.

تطبیق ساختمانها و شهرها برای تغییر آب و هوا یک منبع اساسی است ، نه تنها برای معماران ، مهندسین و برنامه ریزانی که با چالش های طراحی ساختمان ما برای تغییر وضعیت آب و هوایی روبرو هستند ، بلکه برای همه افراد درگیر در تولید و استفاده از آنها نیز وجود دارد.

به طور کامل اصلاح شده نسخه جدید ، پیشنهادات طراحی عملی را برای مبارزه با تغییرات آب و هوا از طریق معماری ارائه می دهد
* هیچ رویکرد مزخرفی از نویسنده پرفروش ترین Ecohouse
* رنگ کامل در سراسر برای نشان دادن بهترین طراحی در عمل