عدم تعادل کروموزومی خوش خیم و پاتولوژیک با استفاده از ارزیابی سیتوژنتیک انواع DNA هتروکروماتیک یا اکروماتاتیک ، پیامدهای بیماری انواع مختلف کپی از نظر سیتوژنتیکی (CG-CNV) را به طور سیستماتیک روشن می کند. در حالی که انواع متعدد مگاباسپیر می تواند در ژنوم انسان بدون پیامدهای بالینی وجود داشته باشد ، اما تمایز بصری این مناطق خوش خیم از پیامدهای بیماری همیشه برای پزشکان عادت به روش های پروفایل مولکولی پرهزینه مانند FISH ، aCGH و NGS اتفاق نمی افتد.
از آنجا که رویکردهای مبتنی بر فناوری مانند FISH و aCGH هنوز نتوانسته اند به نوبه خود در مورد پوشش جهانی یا اثربخشی هزینه برای نمونه بررسی شده دست یابند ، پاورپوینت بررسی تثبیت و تورم خاک رس توسط گیاه بامبو این تجزیه و تحلیل کروموزوم عمیق و سیتوژنتیک مولکولی برای ترجمه فناوری ، طراحی مطالعه و ارزیابی درمانی همچنان مهم است.
دانش در مورد بازآرایی های نادر اما مکرر که برای پزشکان ناآشنا است ، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی متخصصان سیتوژنتیک مولکولی و مشاوران ژنتیک می شود و به تشخیص CG-CNV خوش خیم کمک می کند. همچنین از آنها در تصمیم گیری برای استفاده از ابزارهای سیتوژنتیک مولکولی پشتیبانی می کند.
نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از رویکردهای سیتوژنتیک و مولکولی برای تشخیص ژنتیکی ، مشاوره بیمار و تدوین برنامه درمان ، وراثت و شکل گیری تغییرات تعداد کپی سیتوژنتیکی قابل مشاهده را تعیین کرد.
طبقه بندی منحصر به فرد تمام انواع شناخته شده بر اساس منشا ch کروموزومی ، صرفه جویی در وقت و هزینه برای محققان در بررسی انواع خوش خیم و پاتولوژیک قبل از استفاده از روش های مولکولی پرهزینه برای بررسی
مقایسه همزمان تعداد نسخه های تعداد کپی با فرم زیر میکروسکوپی اخیراً شناسایی شده ، کمک به ارزیابی فن آوری با استفاده از aCGH و سایر تکنیک ها
توابع خم شده: نتایج و کاربردها در رمزنگاری ، یک بررسی منحصر به فرد از اشیا of ریاضیات گسسته ارائه می دهد که به توابع خم شده بولی معروف است. از آنجا که این توابع حداکثر و غیرخطی بولی و تعمیم آنها کاربردهای نظری و عملی بسیاری در ترکیب ، تئوری کدگذاری و رمزنگاری دارد ، متن یک بررسی دقیق از نتایج اصلی آنها را ارائه می دهد ، و یک نمای کلی از تعمیم و کاربردهای آنها را ارائه می دهد ، و با توجه به مشکلات باز در طبقه بندی و سیستم سازی توابع خم شده.
متن مناسب برای تازه کاران و محققان پیشرفته است ، در مورد اثبات چندین نتیجه بحث می کند ، از جمله گروه اتومورفیسم توابع خم شده ، حد پایین تر برای تعداد عملکردهای خم شده و موارد دیگر.
یک بررسی دقیق از عملکردهای خم شده و نتایج اصلی آنها را ارائه می دهد ، و یک نمای کلی از تعمیم و کاربردهای آنها را ارائه می دهد
یک بررسی منظم و دقیق از صدها نتیجه در زمینه عملکردهای غیر خطی بولی در رمزنگاری ارائه می دهد
پوشش مناسب دانشجویان از متخصصان پیشرفته رمزنگاری ، ریاضیات و ایجاد کننده رمزها