۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

در حالی که آتش نشانان با ده ها آتش سوزی نبرد می کنند

در حالی که آتش نشانان برای مهار ده ها آتش سوزی در سراسر کالیفرنیا و سایر ایالت های غربی تلاش می کنند ، آتش سوزی بابکت به نزدیک 100000 هکتار نزدیک می شود و این یکی از بزرگترین آتش سوزی های لس آنجلس است .

سازمان جنگل های ایالات متحده می گوید که آتش سوزی بابکت 99،428 هکتار را سوزانده است و از روز یکشنبه ، دو هفته پس از اولین آتش سوزی ، 15٪ موجود است. بیش از 1600 پرسنل اورژانس در حال پاسخ به آتش سوزی هستند ، که باعث شده تعداد زیادی از دستورات تخلیه صورت گیرد .

طبق گزارش CAL Fire ، در حال حاضر حدود 19000 آتش نشان در حال مبارزه با 27 آتش سوزی بزرگ در سراسر ایالت هستند.

امروز 19000 آتش نشان در حال مبارزه با 27 آتش سوزی بزرگ در سطح استان هستند. آخرین شماره در مورد آتش سوزی های فعال در مناطق وحشی در: https://t.co/6s2QmGvwFi pic.twitter.com/cBt70MeQZt

- CAL FIRE (CAL_FIRE) 20 سپتامبر 2020
کال فایر در به روزرسانی خود گفت: "کالیفرنیا از نظر تاریخی ویران کننده ترین آتش سوزی ها را در ماه های سپتامبر و اکتبر تجربه می کند." "نگهبان خود را پایین نگذار!"

این فصل آتش سوزی با ایجاد پنج آتش سوزی بزرگ در تاریخ کالیفرنیا به ویژه ویرانگر است .

بیش از 7،900 آتش سوزی در سال جاری بیش از 3.5 میلیون جریب زمین را در کالیفرنیا سوزانده است. از اواسط ماه آگوست آتش سوزی منجر به کشته شدن 26 نفر و تخریب بیش از 6100 سازه شده است. اخیراً ، یک آتش نشان روز پنجشنبه در آتش سوزی الدورادو در سن سن برناردینو کشته شد.

Sign Up For The NPR Daily Newsletter
Catch up on the latest headlines and unique NPR stories, sent every weekday.

E-mail address
What's your email?
By subscribing, you agree to NPR's terms of use and privacy policy. NPR may share your name and email address with your NPR station. See Details. This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

آلوی El Dorado آتش است 59٪ از یکشنبه موجود است. در حالی که برخی از آتش سوزی ها - مانند مجتمع رعد و برق LNU ، مجتمع رعد و برق SCU و مجتمع رعد و برق CZU - نزدیک به مهار کامل هستند ، برخی دیگر تا حد زیادی کنترل نمی شوند.

با ادامه آتش سوزی در غرب ، مه در سراسر ایالات متحده گسترش می یابد
ملی
با ادامه آتش سوزی در غرب ، مه در سراسر ایالات متحده گسترش می یابد
مقامات جنگل ملی آنجلس ، محل آتش سوزی بابکت ، روز یکشنبه در توئیتی گفتند که "رفتار آتش سوزی فعال" در حوالی منطقه بیابان سان گابریل ادامه دارد.

کوههای سان گابریل شامل کوه ویلسون است ، جایی که رصدخانه ای با همین نام برخی از مهمترین تلسکوپ های تاریخی جهان را در خود جای داده است. هفته گذشته آتش سوزی در فاصله 500 فوت رصدخانه رخ داد ، قبل از آنکه خدمه آتش سوزی کنند.

مقامات خدمات جنگل گفتند که پاسخ دهندگان برای تأمین امنیت اطراف کوه قدمهایی برداشتند. ویلسون شنبه شب ، و به دنبال راه هایی برای اطمینان از خط بین کوه و بزرگراه مجاور قبل از بدتر شدن شرایط آب و هوایی هستند.

سرویس ملی هواشناسی در توییتی نوشت: "شرایط جوی بحرانی مختصر حریق امروز و دوشنبه در سراسر #BobcatFire به دلیل وزش باد شدید ساحلی و رطوبت کم هوا انتظار می رود ." "این احتمالاً بعضی مواقع باعث رشد بیشتر آتش سوزی و رفتار شدید حریق خواهد شد."

آتش سوزی برآورد تاریخ مهار 3O اکتبر است.

طبق گفته اداره مدیریت سرزمین ، تقریباً 85٪ از نیروهای آتش نشانی در مناطق وحشی کشور در کالیفرنیا ، اورگان و واشنگتن کار می کنند.

در ایالت اورگان، مقامات وزارت جنگلداری دولت گفت در روز یکشنبه آنها را "از نزدیک نظارت" 10 آتش سوزی بزرگ، از 17.

در اینجا خلاصه ای از آتش سوزی های مهم در اورگان مشاهده می شود. وبلاگ Wildfire ما روزانه از همه این آتش سوزی ها به روز می کند. https://t.co/nujAtltmMo pic.twitter.com/Nm3XlXU8Cc

- جنگلداری اورگان (ORDeptForestry) 20 سپتامبر 2020
بزرگترین آن ، Lionshead Fire ، 198،231 هکتار را سوزانده است و 10٪ موجود است.

مقامات گفتند که از ابتدای سال جاری تاکنون تقریباً 1 میلیون هکتار در اورگان سوزانده شده است که تقریباً دو برابر متوسط ​​10 سال است.

نوبه خود اخیر به سمت آب و هوای بارانی است با تلاش های مهار در اورگان کمک کرد.

داگ گراف ، رئیس حفاظت از آتش سوزی در بخش جنگلداری اورگان ، در جلسه توجیهی ویدئویی روز شنبه گفت که باران آخر هفته ، دمای هوای سرد در روز و رطوبت مناسب در شب "شرایط مطلوب آتش سوزی" و یک جبهه بالقوه طوفان را ایجاد می کند این هفته آینده می تواند تسکین بیشتری ایجاد کند.

Grafe گفت: "به طور کلی ، یک مکان بسیار خوب برای حضور ما و پیشرفتهای چشمگیر مردم در سراسر کشور است."

آتش سوزی در ساحل غربی: آب و هوا ، مدیریت جنگل ، قوانین ضعف ، سرزنش های فراوان برای دور زدن
محیط

خلاصه جزوه جرایم علیه امنیت و آسایش عمومی – دکتر حسین میر محمد صادقی- به صورت PDF جدید و اختصاصی برای دانلود ویژه و خاص

 

 

۳۱ شهریور ۹۹ ، ۰۶:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیذسیسیرسیرسیر

رفتار درمانی در دهه 1970 جذابترین تکنیک دارایی اشخاصی که براحتی

رفتار درمانی در دهه 1970: مجموعه مقالات اصلی برخی از اصول و فنون رفتار درمانی را بر اساس روشی که از تئوری یادگیری گرفته شده بررسی و ارزیابی می کند. این کتاب درک مکانیسم های بیماری روانی را ارائه می دهد. این کتاب که در هشت فصل تنظیم شده است ، با مروری بر رشد خارق العاده درمان روانشناختی آغاز می شود. این متن سپس دو روش درمان همجنس گرایی را با تأکید بر مکانیزم های موجود در چنین درمانی مقایسه می کند که ممکن است به طور کلی به درمان روانشناختی مربوط باشد. در فصول دیگر استفاده از روشهای شرطی سازی عمل برای بازگرداندن گفتار در اسکیزوفرنیهای لال در نظر گرفته شده است. فصل آخر به جنبه قابل توجه رفتار درمانی در فراهم آوردن فرصتی برای فعالیتهای مکمل روانشناسان و روانپزشکان می پردازد.این کتاب منبع ارزشمندی برای متخصصانی است که علاقه مند به استفاده از تئوری یادگیری در اختلالات رفتار انسان هستند. روانشناسان بالینی ، روانپزشکان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز این کتاب را مفید می دانند.

http://talayab.avablog.ir/post/32/%D8%A2%

https://www.mashreghnews.ir/news/1120180/%d8%

http://avandir.b88.ir/post-170153.html

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A

https://tamasha.com/v/ne6Wb

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/06/29/2352248

https://www.cloob.com/u/memaryonline.ir/129190678

۳۰ شهریور ۹۹ ، ۰۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیذسیسیرسیرسیر

اصلاح رفتار با کودک عقب مانده

اصلاح رفتار با کودک عقب مانده ، مطالعات موردی را گردآوری می کند که نشان می دهد برخی روشهای استاندارد اصلاح رفتار و روشهایی که برای از بین بردن الگوهای رفتاری ضد اجتماعی به منظور ایجاد موارد مطلوب تر ، به کار می رود ، اصلاح می شود. روش کلی مورد استفاده در این مطالعات موردی "آموزش عملگر" است که اولین بار توسط پروفسور BF Skinner به طور عمیق بررسی شد. این کتاب تلاشی برای نشان دادن چگونگی ایده ها و استدلال هایی است که در ابتدا توسط BF Skinner ارائه شده و می تواند برای کمک و آموزش کودکان کم توان مورد استفاده قرار گیرد. این نشریه برای معلمان ، روانشناسان ، بازدید کنندگان بهداشت ، مددکاران اجتماعی و والدینی که مایل به یادگیری بیشتر تکنیک های مورد استفاده برای آموزش کودکان مبتلا به اختلالات رفتاری و بیماری های روانی مانند اسکیزوفرنی هستند ، ارزشمند است.

 
۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیذسیسیرسیرسیر

این فقط حدس و گمان بیکار نیست من باید ببینم. ببین ، تو - من باید ببینم

سن برنی سندرز (I-Vt.) جمعه هشدار داد که رئیس جمهور ترامپ اگر او در انتخابات عمومی در ماه نوامبر شکست بخورد ، ممکن است قبول نکند. 

ساندرز به پولیتیکو گفت: "این فقط حدس و گمان بیکار نیست." "ترامپ می گفت ..." تنها راهی که می توانند این انتخابات را از ما بگیرند این است که این یک انتخابات تقلبی باشد. " اکنون او این جمله را در زمانی بیان می کند که تقریباً همه نظرسنجی های ملی وی را پشت سر می گذارد. "

نماینده آتشدان پیشرو و امیدوار رئیس جمهور سابق به اظهارنظرهای ترامپ در ماه گذشته در کنوانسیون GOP اشاره کرد.

تبلیغات
در مصاحبه ماه جولای با FOX Newsکریس والاس، ترامپ همچنین گفت اگر نتایج در ماه نوامبر را قبول می کند "باید ببیند". 

ترامپ به والاس گفت: "من باید ببینم. ببین ، تو - من باید ببینم ،" نه ، من نمی خواهم فقط بله بگویم. من نه می گویم ، و آخرین بار هم نبودم ، یا "

مبانی نظری پرخاشگری 

زیباکلام: جرثقیل هم نمی‌تواند بخشی از آن ۲۴ میلیون نفری را که به اصلاح طلبان رای دادند پای صندوق بیاورد

عفونت های زنانه و درمان خانگی انها 

۱۶ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیذسیسیرسیرسیر